اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » آموزش یوگا در 31 روز » آموزش یوگا روز بیست و نهم,گروه اول

آموزش یوگا روز بیست و نهم,گروه اول

آموزش یوگا روز بیست و نهم,گروه اول

29

 گروه بندی تمرینات

*******نکات قابل توجه و ضروری قبل از تمرینات یوگا******

شما میتوانید کل تمرینات آموزش یوگا در ۳۱ روز را در یک نرم افزار کامل دانلود کنید

اکنو که پس از گذشت بیست و هشت روز تمرین، قادر به انجام حرکات «یوگا» هستید، حال طی سه روز  با گروه‌بندی حرکات یک تمرین کلی را به انجام رسانید.

این تمرینات را به ترتیبی انجام  دهید که در سه گروه کلی شکل گیرد و هر گروه طی یک روز اجرا شود. توجه داشته باشید که در پایان حرکات گروه سه،  مجدداً به تمرین حرکت گروه یک بپردازید و  ترتیبی دهید که  این تمرینات  بی‌وقفه و پیوسته انجام پذیرد.

توصیه می شود که:

– حرکات  هر گروه طی بیست  تا سی دقیقه انجام شود.

-همواره آرامش و شکیبایی داشته باشید و هرگاه احساس  دشواری کردید، بدون نگرانی به تمرینات  مربوطه مراجعه نمایید.

خلاصه آنکه انجام «یوگا» در تمرینات گروه‌بندی شده می‌تواند به طور مداوم طی مدت زندگانی مورد استفاده قرار(سایت هیپنوتیسم دات آی آر) گیرد و بهترین بهره را در زندگی فردی و اجتماعی شما به جای گذرد.

((گروه اول تمرینات یوگا))

تعادل بدن

آموزش یوگا

 این حالت را سه بار با بالا آوردن دست راست و سه بار با بالا آوردن دست چپ انجام داده و  در پایان هر کشش پنج ثانیه متوقف شوید.

حرکت مثلث

آموزش یوگا

 این حرکت را یک بار به تناوب در  سه حالت انجام داده و در پایان هر  حالت ده ثانیه و هنگام خم شدن شش ثانیه م توقف شوید.

 

حالت ریشی

آموزش یوگا

 این حالت را یک بار به تناوب در هر طرف انجام داده و در پایان هر حالت ده ثانیه و هنگام خم شدن شش ثانیه متوقف شوید.

حرکت دورانی

آموزش تصویری یوگا نیدرا

دوبار هر سه حالت (دایره، جهت عقربه ساعت و عکس جهت عقربه ساعت) را انجام دهید و سه ثانیه چرخش  داشته باشید.

 

خمش پهلو

آموزش تصویری یوگا

یکبار هر سه حالت را به تناوب انجام داده و در پایان هر حالت ده ثانیه و هنگام خم شدن شش ثانیه متوقف شوید.

حرکت تقویت سینه

آموزش تصویری یوگا نیدرا

پنج بار این حرکت را انجام داده و در پایان هر حرکت پنج ثانیه متوقف شوید.

خمش پشت

آموزش تصویری یوگا نیدرا

 این حرکت را به ترتیب دوبار روی پا، یکبار روی انگشتان و  یکبار به طور  تکمیلی انجام داده و  بیست ثانیه  روی پاها، ده ثانیه روی انگشتان و در حالت تکمیلی ده ثانیه متوقف شوید.

کشش پشت

آموزش تصویری یوگا نیدرا

 این حرکت را  یکبار در دو حالت  زانو و ساق پا و دوبار در دو حالت مچ و پا و سپس  حرکت تکمیلی کشش  را انجام دهید و در پایان هر  حالت به ترتیب:

– حرکت اول ده ثانیه

-حرکت دوم بیست ثانیه

-حرکت سوم ده ثانیه

متوقف شوید.

حرکت کمانی

آموزش یوگا

این حرکت را به طور کامل دوبار انجام داده و پنج بار چرخش پیوسته داشته باشید و در پایان  هر حرکت ده ثانیه متوقف شوید.

 

چرخش سر

آموزش تصویری یوگا نیدرا

 یک بار هر سه حالت  این حرکت را انجام داده و  در پایان هر حالت بیست ثانیه متوقف  شوید.

 حرکت ملخی

آموزش تصویری یوگا نیدرا

این حرکت را به ترتیب  دوبار در حالت جدا بودن پاها، یکبار در حالت میانی و دو بار در حالت نهایی انجام داده و در پایان هر  حالت ده ثانیه متوقف شوید.

 

حرکت کبرا

آموزش تصویری یوگا نیدرا

دوبار حرکات مربوطه و سپس دوبار  حرکات چرخشی را انجام داده و  در پایان هر حرکت کبرا سی ثانیه و  در پایان هر چرخش ده ثانیه متوقف شوید.

پاروپا

آموزش تصویری یوگا نیدرا

 پنج بار این حرکت را انجام داده و  در پایان هر حرکت شش ثانیه متوقف شوید.

 

روش تنفس از راه بینی

آموزش تصویری یوگا نیدرا

این روش را پنج بار انجام داده ودر پایان به حالت چهار زانو چند دقیقه افکارتان را در درون خود متمر کز سازید.

ادامه دارد…(بخش آموزش یوگا در ۳۱ روز)

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .