اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » فوائد هیپنوتیزم » برای ترک سیگار این ۱۴ تلقین را به کار برید

برای ترک سیگار این ۱۴ تلقین را به کار برید

برای ترک سیگار این ۱۴ تلقین را به کار برید

ترک سیگار,ترک سیگار آلن کار,ترک سیگار عوارض,ترک سیگار روش

اگر می خواهید سیگار کشیدن را ترک کنید ، این ۱۴ تلقین را به کار برید

ترک سیگار,ترک سیگار آلن کار,ترک سیگار عوارض,ترک سیگار روش

بسیاری از تلقینهایی که در قسمت نه گام برای کنترل وزن ذکر شده است ، برای ترک عادت تنباکو نیز قابل اجراست .

اگر مایلید سیگار را ترک کنید دستورات معینی به شما داده می شود :

۱ . در طول یکی از جلسات خود القایی آرام بخش ، به خود بگویید تصمیم نهایی گرفته اید که سیگار کشیدن را ترک کنید ، و حالا می خواهید شروع کنید ، نه فردا یا روز دیگری ، به هیچ استثنایی قایل نخواهید شد ، بخصوص اینکه اگر واقعاً می خواهید سیگار را ترک کنید .

۲ . هر روز برای خودتان تکرار کنید که چرا می خواهید بکلی سیگار کشیدن را ترک کنید آیا پزشکان به شما گفته اند که سیگار را ترک کنید ؟ آیا از سرفه های مزمن ، درد در اطراف قلب ، یا هر حالت دیگری که سیگار کشیدن را زیان آور می کند رنج می برید ؟ عامل احساسی  در ترک هر نوع عادتی بسیار مهم است .

۳ . خود را متقاعد کنید که : سیگار کشیدن هرگز سلامتی مرا بهبود نمی بخشد . اگر احتیاج دارم از نظر جسمی احساس بهتری داشته باشم ، باید میل به گذشت کردن داشته باشم و از عادات خوش معینی که برای سلامتی ام زیان آور هستند صرف نظر کنم .

۴ . به خود تلقین پس هیپنوتیزمی کنید که دیگر هیچ نوع سیگاری نخواهید خرید و اگر بر حسب تصا دف اجبار دارید سیگاری از کسی قبول کنید ، فوراً آن را به دو قسمت خواهید کرد . از این طریق  تمایلی برای خودداری از شروع دوباره کشیدن سیگار خواهید  داشت .

۵ . با این فکر خود را مشغول کنید که هر چه بیشتر  خودداری کنید ، ترک سیگار برای همیشه آسانتر خواهد بود .

۶ . به خود تلقین کنید که به خود  افتخار کرده ، احساس خوبی را تجربه خواهید کرد و غلبه بر این عادت دیگری را که برای سلامتی تان زیان آور است ، آسانتر خواهد نمود .

۷ . گزارشی از پیشرفت خود تهیه کنید . در مدت هر جلسه خود هیپنوتیزمی به خود یادآوری کنید که با موفقیت ، روزها ، هفته ها و ماهها ، یا هر زمانی که ممکن است باشد,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,از کشیدن خودداری کرده اید . این باعث تشویق شما خواهد شد و محرک  شما در ادامه موفقیت آمیز خود انضباطی  خواهد بود .

۸ . بارها و بارها به خود بگویید که هیچ عادتی قویتر از قدرت فکر شما نیست ، همان فکری که در وهله اول باعث نفوذ عادت به شما شده است . شما در مقابل تنباکو قرار دارید . آن را به عنوان یک مبارزه قبول کنید .

۹ . هرگز نا امید  یا دلسرد نشوید . ترک عادت مستلزم صبر ، پشتکار ، و تصمیم است .

۱۰ . اگر باید وسیله ای برای ترک سیگار پیدا کنید ، آدامس بجوید یا آب نبات بمکید . عاداتی جدید با زیانی کمتر را فرا گیرید .

۱۱ . میل به سیگار کشیدن را با تلقین از خود دور کنید ، سپس عادت آن خود بخود ناپدید می شود . به خود بگویید : من واقعاً از سیگار کشیدن زجر می کشم.

۱۲ . اگر شما روش فکر کردن و زندگی کردن خود را از طریق خوهیپنوتیزمی تغییر دهید ، آسانتر می توانید عادات خود را نیز تغییر دهید .

۱۳ . به عنوان یک شخص غیر سیگاری به خود ثابت کنید که می توانید به اندازه یک فرد سیگاری عادی از زندگی لذت ببرید .

۱۴ . فهرستی از تمام فواید سیگار نکشیدن تهیه کنید ، و هرگاه احتیاج دارید به آن مراجعه کنید

ادامه دارد. . .

بخش فوائد هیپنوتیزم

دیدگاه های این نوشته

دیدگاه شما

ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .