اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » تغذیه سالم » برنامه ای در نُه گام برای کاهش وزن

برنامه ای در نُه گام برای کاهش وزن

برنامه ای در نُه گام برای کاهش وزن

کاهش وزن با هیپنوتیزم

برنامه ای در نُه گام برای کاهش وزن

کاهش وزن با هیپنوتیزم

 

گام ۱ : اولین جلسه خود هیپنوتیزمی  را به گرفتن یک تصمیم قطعی درباره مشکل زن خود اختصاص دهید . خود را کاملاً آرام کنید ، حالت خواب  مصنوعی را القا کنید و با قبول اینکه مشکلی دارید ( با این فرض که اضافه وزن  دارید ) و می خواهید کاری برای آن انجام دهید ، شروع کنید . همین حالا شروع  کنید . 

توضیح : هرگز نباید هیچ شکی درباره اینکه می توانید وزن خود را کاهش  دهید در فکر شما وجود  داشته باشد.

رفتار صحیح ذهنی ( تصمیمی مشتاقانه  برای رسیدن به هدفتان ) شما را برای شروعی خوب آماده می کند . به یاد داشته باشید که میل برای موفق شدن اساس قدرت فکر است .

گام ۲ : بعد از هیپنوتیزم ، به خودتان تلقین کنید که بهترین راه برای شروع ، معاینه کامل توسط پزشکتان است . به او اجازه دهید دریابد که با چه شرایط جسمی باید بهبود یابید . شلید شما کم خون هستید یا فشاری خونتان بالاست . ممکن است به ویتامین احتیاج داشته باشید . به او بگویید می خواهید وزنتان را کم کنید . او به شما کمک خواهد کرد  . از او سوال کنید هر هفته  چه مقدار وزن باید کم کنید . این راهی عاقلانه برای کم کردن وزن است . اگر توسط پزشک خود راهنمایی شوید اشتباه  نخواهید کرد . از این طریق ، شما اطمینان دارید از یک مشکل سلامت جسمی که نیاز به توجه  دارد ، چشم پوشی نکرده اید .

 گام ۳ : تمام دلایلی را که چرا باید وزنتان را کم کنید به خودتان بگویید . دلایلی مانند : چه چیزهایی از نظر حرفه پزشکی درباره خطرات وزن زیاد نوشته شده است . بیماریهای معمول برای آنهایی که وزن اضافی دارند  چیست ، چطور شرکتهای بیمه از اشخاصی که اضافه وزن دارند به عنوان ریسک نام می برند  .

اسلر پزشک معروف ، به اشخاص  بالاتر ۵۰  سال تجویز کرده است که رژِم غذایی خود را اصلاح کنند ، کمتر بخورند و اشتهای خود را تقلیل دهند .. شخص میانسال معمولی برای چیزهای لذیذ و مصرف غذای بیشتر از آنچه بدنش احتیاج دارد محتاج  از خود گذشتگی است .

گام ۴ . انگیزه ای مناسب برای میل به کم کردن وزن ایجاد کنید . چرا اهمیت  دارد که وزنتان را کم کنید ؟ دلایلی را که چرا مایلید  وزنتان را کم کنید مرتب  برای خود تکرار کنید .

گام ۵ . عادات  خوردن خود را تحلیل کنید و از خودتان بپرسید : چند وقت  یکبار می خورم ؟ چه غذایی می خورم ؟ کالریهای اضافی از کجا  می آیند ؟

گام ۶ . دلایلی را که  پرخوری می کنید ، غذای نامناسب می خورید ، یا در ناخنک زدن در بین غذا زیاده روی می کنید معین کنید . این کار باعث خود تحلیلی و خود پرسشی بیشتری می شود :  آیا زیاد خوردن من به علت نوعی عجز است ؟ آیا من ناراحت هستم ؟ آیا من گرسنه عشق هستم ؟ آیا این گرسنگی احساسی است ؟ آیا سعی می کنم,سایت هیپنوتیسم دات آی آر, غذا را جانشین چیز دیگری بنمایم ؟ آیا می خواهم به زمان طفولیت ، موقعی  که در یک بار زیاده از حد کیک ، بستنی و شیرینی می خورم ، باز گردم ؟ آیا وزن اضافی من به دلیل فرونشاندن ناراحتی های زناشویی است ؟ آیا فربهی من به دلیل  احساس دشمنی به وجود آمده است ؟

گام ۷ : برای یک رژیم  غذایی موفق ، فهرستی از تمام غذاهایی که می توانید بخورید و نمی توانید بخورید تهیه کنید . آن را حفظ کنید .  همه چیز را درباره کالریها بیاموزید . در آخر هر روز دقت کنید که آیا در آن روز بخصوص از حد کالری خود تجاوز کرده اید یا  خیر . با کمک خود هیپنوتیزمی شما می توانید فکر خود را از طریق خود آرامی و تلقینهای پش هیپنوتیزمی شرطی کنید به اینکه مجبور نیستید غذای نادرست بخورید ، که خوردن ( نوع غذایی که می خورید و مقدار آن ) کلا یک عادت است و عادت می توانند با قدرت تلقین خود هیپنوتیزمی از بین بروند یا کنترل شوند .

گام ۸ : از قبل تصمیم  بگیرید چه خواهید خورد . خودتان  را هر روز وزن کنید . هدف کم کردن وزن را پیوسته در فکرتان داشته باشید . گزارشی هفتگی برای پیشرفت تهیه کنید . ببینید که منحنی شما پایین می آید یا خیر . بعد از اینکه پیشرفت قابل ملاحظه ای کردید ، با خریدن یک لباس یا بلوز جدید در اندازه کوچکتر به خودتان جایزه بدهید . از ظاهر  خود احساس غرور کنید . شما در خواهید یافت هنگامی که دوستانتان از شما تعریف می کنند که چقدر خوب به نظر می رسید ، یا چقدر تغییر کرده اید ، من شما جایی خواهد بود که باید باشد . دیگر دلیلی نخواهد داشت که از چاقی مفرط خجالت بکشید یا احساس بدی داشته باشید .

گام ۹ : هر روز تکرار کنید که می توانید وزن مطلوب خود را بدست آورده ، آن را حفظ کنید ، حالا از عادات جدید و محسوس خوردن استفاده می کنید ، و دیگر به وسوسه نفس اهمیت نمی دهید . تکرار کنید که فکر شما در تمام مدت  تحت تسلط است ، هنوز می توانید از غذای خوب لذت ببرید ، خوب بخورید و وزنی را که کم کرده اید دوباره بدست نخواهید آورد .

ادامه دارد. . .

بخش تغذیه سالم

.

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .