اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » روانشناسی یوگا » تمرین پیلاتس برای تقویت شکم و پهلو

تمرین پیلاتس برای تقویت شکم و پهلو

تمرین پیلاتس برای تقویت شکم و پهلو

پیلاتس برای شکم و پهلو

تمرین پیلاتس برای تقویت شکم و پهلو

سلام وقتتون به خیر

پیلاتس ورزشی است که تاثیر آن بر آب کردن شکم و پهلو ثابت شده است. حرکات پیلاتس بر روی عمیق ترین لایه عرضی شکم مانند یک کمربند کار می کنند و باعث کاهش سایز در این ناحیه می شوند.

پیلاتس همچنین به هماهنگی ذهن و بدن کمک می کند. ذهن شما به تدریج یاد می گیرد که تنها زمانی که بدن واقعا گرسنه است درخواست غذا کند و اصطلاحا شما بیشتر هوس غذاهای سالم می کنید تا غذاهای آماده و چرب. همچنین ذهنتان مقداری غذا طلب خواهد کرد که نیازش برطرف شود نه تا زمانیکه احساس پر شدن و سیری بیش از حد نمایید.

در این مقاله خانم کریستین مک گی یکی از مربیان برجسته یوگا و پیلاتس هفت حرکت موثر پیلاتس را به ما آموزش می دهد. این تمرینات را پنج بار در هفته انجام دهید و تاثیر مثبت آن را خودتان تجربه کنید.

در زیر هر تمرین تعداد آن نوشته شده است و شما بنا به تعداد آن تمرینات را در روز انجام دهید

حرکات باید بسیار ارام و اهسته و به صورت موزوت و پی در پی باشد.

 

شکم پهلوتمرین پیلاتس برای تقویت شکم و پهلو

 

با عضو شدن در تنها کانال تیم این اپلای از جدیدترین علم روز هیپنوتیزم و یوگا و سلامتی و موفقیت بهره مند بشید و  شما با عضو شدن در این کانال همیشه در علم هیپنوتیزم و یوگا و سلامتی و موفقیت به روز هستید و همیشه در رسیدن به هدفتون شارژ و موفق هستید و این کانال میتونه همانند  برق شما رو شارژ کنه و همانند یک استاد در تمام روز زندگیتون در کنارتون باشه

برای عضو شدن در کانال تلگرام ما ابتدا روی لینک زیر کلیک کنید

http://telegram.me/success786

سپس پنچره ای باز میشود که روی دکمه ok کلیک کنید

سپس بعد از اینکه وارد کانال شدید در قسمت پایین روی دکمه join کلیک کنید. تا همیشه از جدیدترین مطالب روز هیپنوتیزم و یوگا و موفقیت اگاه باشید.

موفق و شاد باشید

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .