اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » تلقین پذیری » شوخ طبعی را پرورش دهید,زیرا تقلیل دهنده تنش است

شوخ طبعی را پرورش دهید,زیرا تقلیل دهنده تنش است

شوخ طبعی را پرورش دهید,زیرا تقلیل دهنده تنش است

شوخ طبعی

شوخ طبعی را پرورش دهید ، زیرا تقلیل دهنده تنش است

شوخ طبعی

 

به خودتان بگویید : من خود را متقاعد خواهم کرد که شوخ طبع ، پادزهر نگرانی است و به من کمک خواهد کرد حالت متعادل داشته باشم و بعلاوه ، شوخ طبعی برای زندگی هشیارانه همانقدر لازم است که غذا برای زنده ماندن ضروری است .

خنده ، می تواند از کسالت کار سخت و یکنواخت روزانه بکاهد ، و مکانیزمی برای تخفیف فشار باشد . شوخ طبعی عضلات خمیده و چشمهای غمگین را به لبخندی نیروبخش تبدیل می کند . این سه تلقین را به خود القا کنید  :

۱ . من برای حفظ سلامتی و برای آرامش  فکر و بدنم ، باید بخندم . به خود یادآوری خواهم کرد که خود یا ناراحتی های خود را جدی نگیرم . خنده کمک  می کند تا زندگی قابل تحمل تر شود . خنده یک عادت است . من قادرم آن را با تکرار اینکه هر روز براحتی چیزی پیدا خواهم کرد که درباره آن بخندم ، پرورش دهم .

الور وندل هولمز اظهار می کند که هدف نهایی زندگی ، زندگی کردن است . خواه ترسهای من واقعی یا تصویری باشند . اگر سخت بکوشم تا در خوشحالی های دنیای اطرافم سهیم باشم ، آنها را کمتر  وحشت آور خواهم یافت . ترسها و ناخشنودی های خود را پرورش نخواهم داد ,سایت هیپنوتیسم دات آی آر,اگر می خواهم خوشحال باشم ، باید به دنیای خود با حسن نیت  بنگرم و آن را بشناسم . من خود را به دوستانم و خانواده ام علاقه مند خواهم کرد ، شریک شادی هایشان می شوم و در نتیجه خودم هم شادمان خواهم بود .

۲ . کوشش مثبت  خواهم کرد تا بر این اساس که خوشحالی حالتی است که می تواند  پرورش داده شود ، از زندگی لذت ببرم . این حالت به من خواهد آموخت که انتظار  غصه و بدبختی ها را داشته باشم ، ولی در همان حال  به من شهامت می دهد که از آنها نجات پیدا کنم .

۳ . من  دیگر با تنش مداوم ، ترس  از آرام بودن ، و اینکه بندرت به خود اجازه دهم لبخد بزنم و بیشتر وقم  را صرف زندگی در گذشته ای ناخوشایند کنم ، زندگی نخواهم کرد . می خواهم تمام روزهای زندگی ام لذتبخش باشد .

 نکات اصلی

۱ . تنش و خستگی عصبی که ناشی از معلولیت  در زندگی است ، نه تنها بر سلامتی جسمی ، بلکه بر سلامت روحی تاثیر می گذارد .

 ۲ . ناخشنودی یکی از بزرگترین دلایل تنش عصبی است .

۳ . برای جلوگیری از تنش عصبی سعی کنید فکر خود را از هر نوع خشونتی که منجر به آشفته شدن شما  می شود آرام و آزاد کنید . فکرتان را با افکار مطبوع تغذیه کنید .

۴ . از فنون خود هیپنوتیزمی  برای آرام کردن عضلاتتان استفاده کنید . آرامش بدنی باعث آرامش فکری می شود .

۵ . به خود یادآوری کنید هر روز کمی بخندید .

۶ . همه احتیاج به تفریحات سرگرم کننده دارند . آرامش برای همه سودمند است .

۷ . زندگی خود را با سرگرمی هایی در وقت پر بار کنید .

۸ . زندگی را برای خودتان راحت تر کنید .

۹ . به یاد داشته باشید که زندگی برای لذت بردن است .

بخش تلقین پذیری. . .

.

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .