اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » فوائد هیپنوتیزم » وکیلی که سیگار کشیدن را با استفاده از خودتلقینی ترک کرد

وکیلی که سیگار کشیدن را با استفاده از خودتلقینی ترک کرد

وکیلی که سیگار کشیدن را با استفاده از خودتلقینی ترک کرد

روش های ترک سیگار

داستان وکیلی که سیگار کشیدن افراطی را با استفاده از فن خواب مصنوعی خودتلقینی ترک کرد .

 

روش های ترک سیگار

این مطلب را از کتاب دکتر فرنک کپریو و جوزف برگر در کتاب (خودهیپنوتیزمی راهی برای موفق زیستن) را قرار میدهم.

وکیلی که قبلاً بدفعات مختلف سعی کرده بود سیگار کشیدن را ترک کند ، تصمیم گرفت آنچه را که تازه درباره خود هیپنوتیزمی آموخته بود آزمایش کند  او پیروزی خود را بر تنباکو اینگونه توضیح می دهد :

من ۱۷ سال داشتم که برای اولین بار شروع به سیگار کشیدن کردم و در مدت ۳۸ سال گذشته سیگار کشیدم  با ۱۰ سیگار در روز شروع شد و بتدریج طوری بالا رفت که در عرض دو  سال گذشته قادر نبودم هیچ کاری را بدون یک سیگار یا سیگار برگ که در دهانم باشد انجام دهم . سیگارم  را با آتش سیگار قبلی روشن می کردم . روزانه دو تا سه بسته سیگار  و سه یا چهار سیگار برگ و گاهی  یک پیپ می کشیدم .  قبل از صبحانه ، هنگام  غذا خوردن ، بین غذاها و قبل از خوابیدن سیگار می کشیدم . نگرانی ام شروع شده  بود . وضعم بقدری بد شده بود که حتی وقت با مردم صحبت می کردم سیگار در دهانم  بود .

تا وقتی که شروع کردم به شکایت از سرفه های مزمن ، گلو درد و دردهای شبه سوزنی روی قلبم که ظنین شدم در نتیجه سیگار کشیدن بیش از حد است و برای تایید این حدس با پزشکم مشورت کردم . او نه تنها توصیه کر که سیگار کشیدن را ترک کنم ، بلکه اخطار  کرد که شکایتهای من بیشتر خواهد شد و خطرم نارسایی قلبی به دلیل  نیکوتین زیاده از حد در بدن وجود دارد . دقیقاً می دانستم که سیگار کشیدن برایم خوب نیست ، با این وجود ترک آن مشکل بود . همچنین می دانستم که هرگز قادر نخواهم بود در حد عادی سیگار بکشم . مجبور بودم تصمیم بگیرم . یا باید برای همیشه اعتیادم را ترم می کردم ، یا با نشانه های بیماری خود می ساختم و در برابر عواقب مخاطره آمیز آن قرار می گرفتم .

بعد از کوششهای ناموفق زیادی برای ترک عادت ، تصمیم گرفتم خود هیپنوتیزمی را آزمایش کنم . مقالات مختلفی درباره اینکه چگونه  خود هیپنوتیزمی به مردم کمک کرده است تا وزنشان را کم کنند ، یا نوشیدن مشروبات الکلی را ترک کنند خوانده بودم ، و تصمیم گرفتم از این روش استفاده کنم تا با کمک آن عادت تنباکو را شکست دهم .

من خود را برای هیپنوتیزم شدن مطیع کردم و از این راه آموختم که احساس آرامش را تجربه کنم . به این نتیجه رسیدم که از مشکلات و فشارهای کار به عنوان بهانه ای برای سیگار کشیدن بیش از حد استفاده کرده و عادت تنش مزمن را پرورش داده ام . قادر نبودم با آرامش کار کنم . هیچ فشاری در منزل ، در روابط من با همسر یا فرزندانم وجود نداشت ، و تنها چیزی که می توانستم به اجبارم در سیگار کشیدن بیش از حد نسبت دهم ، تنش کار بود . به خود تلقینهای پس هیپنوتیزمی دادم و آموختم که فن خود هیپنوتیزمی, سایت هیپنوتیسم دات آی آر, را در منزل و محل کار تمرین کنم و به کار برم . حدود سه هفته هر روز صبح ، فبل از رفتن به سرکار ، برای خود جلسه ای گذاشتم و دریافتیم که هر روز می آموزم بدون اینکه احساس تنش قبلی را داشته باشم ، از کار در دفترم لذت ببرم .

بعد از چهارمین جلسه خود هیپنوتیزمی ، سیگار کشیدن را کاملاً ترک کرده بودم . در جلسات بعدی تلقینهایی را که قبلاً به خود داده بودم تقویت کرده و بعد از سه هفته  دیگر احتیاجی نداشتم که با استفاده  از خود هیپنوتیزمی  ادامه دهیم . میل من به هر نوع تنباکو ناپدید شده بود . نشانه های بیماری ام از بین رفته بود و بیشتر از همیشه احساس سلامتی می کردم . نگران بودم که پرخوری جانشینی برای راه خروج من از این وضع باشد ، ولی این مورد پیش نیامد . در تلقینهایم ، به خود گفتم به پرخوری برای جبران سیگار نکشیدن متوسل نخواهم شد .

در اینجا به چند خود تلقینی که از آنها برای شکست دادن عادت  سیگار کشیدن افراطی خود استفاده کرده ام اشاره می کنم :

تصمیم قطعی خود را گرفته ام که سیگار کشیدن را کاملاً ترک کنم .

خود را با این فکر که می توانم سیگارم را کم کنم یا به صورتی عادی سیگار بکشم ، گول نخواهم زد .

دیگر به کسانی که سیگار می کشند غبطه نمی خورم .

می توانم هرگاه  که سیگار برگی به من تعارف می کنند بگویم نه متشکرم

به دلیل ترک سیگار از سلامتی بهتری لذت خواهم برد .

با این فکر که می توانم تقریباً هر کار را که تصمیم بگیرم انجام دهم ، اطمینان بیشتری  به خود خواهم داشت .

دیگر میل به یک سیگار یا سیگار برگ ندارم ، زیرا از نتایج زیان آور که تنباکو  به سلامتی من وارد می آورد ، آگاه هستم .

متقاعد شده ام که ترک سیگار سالها به زندگی من خواهد افزود و پیشرفت هرگونه شرایط نامساعد که طول عمر مرا کوتاه خواهد کرد را کاهش می دهد .

هرگز برای کشیدن یک سیگار یا سیگار برگ اتفاقی استثنایی قایل نخواهم شد .

می دانم که به دلیل تنش ، در سیگار کشیدن زیاده روی می کردم . هیجان فقط میل مرا برای یک سیگار یا سیگار برگ دیگر افزایش می داد . من در یک دور باطل گیر کرده بودم . حالا که آموخته ام فن خود هیپنوتیزمی را در منزل و در دفتر کارم انجام دهم ، هرگز احتیاج نخواهم داشت دوباره سیگار بکشم . 

خلاصه مواردی که در مورد سیگار در این سایت ذکر شده:

۱ . تنباکو عاملی محرک برای غشاء مخاطی است .

۲ . اشخاص بسیاری که از سرطان ریه فوت کرده اند ، سیگاری های افراطی بوده اند .

۳ . روشن کردن سیگار با آتش سیگار قبلی نتیجه تنشهای عصبی است .

۴ . استعمال دخانیات یک عادت است و می توان آن را با خود هیپنوتیزمی شکست داد .

۵ . نا امیدی ، شکستهای مالی ، ضعف سلامتی ، غصه و ناراحتی ، دلایل کمکی و فرعی هستند که به عنوان فرار از واقعیت در پوشاندن دلایل  عمیقتر استفاده می شوند .

۶ . هر نوع تلقین خواب مصنوعی را که احتیاج  دارید به خود القا کنید . آن را هر روز تکرار کنید .

۷ . خود را متقاعد کنید که هرچه توسط فکر به وجود می آید ، به وسیله فکر اصلاح می شود . اگر شما می توانید عادتی را پرورش دهید ، پس می توانید آن عادت را ترک کنید .

ادامه دارد. . .

بخش فوائد هیپنوتیزم

 

 

.

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .