اوقات شرعی به افق شهرها


خانه » خواب طبیعی » چگونه خواب آرام را القا کنید

چگونه خواب آرام را القا کنید

چگونه خواب آرام را القا کنید

خواب طبیعی,خواب طبیعی نوزاد,خواب آور طبیعی قوی,خواب آور طبیعی

چگونه خواب آرام را القا کنید

خواب طبیعی,خواب طبیعی نوزاد,خواب آور طبیعی قوی,خواب آور طبیعی

۱ . عادت کنید هر شب تقریباً در ساعتی معین به تختخواب بروید .

۲ . مطمئن شوید که شرایط برای خوب خوابیدن مساعد هستند .

۳ . هر شب به مدت ۱۵ دقیقه فن خود آرامی را تمرین کنید .

۴ . به خود یادآوری کنید که تنش باعث بیخوابی می شود و حال که آموخته اید تمام بدن و فکرتان را آرام کنید ، در حالی که به فن آرامش تسلط یافته اید ، تنش بسرعت ناپدید خواهد شد .

۵ . این تصویر را که نمی توانید به خواب بروید ، از فکرتان خارج کنید .سایت هیپنوتیسم دات آی آر, عکس آن را به خود بگویید : که می توانید بخوابید ، بزودی به خواب خواهید رفت و خواب آلودتر و خواب آلودتر می شوید .

۶ . ساکت در رختخواب  دراز بکشید و از هر گونه غلتیدن و عوض کردن سمت بی دلیل تا آنجا که ممکن است خودداری کنید .

۷ . چراغها را روشن نکنید و از تختخواب بیرون نیایید . چشمهایتان را باز نکنید و برای خودتان تکرار کنید که دارید  بیشتر و بیشتر  آرام می شوید و بزودی به خواب خواهید رفت .

۸ . در انتظار رفتن به تختخواب  باشید و نگران به خواب نرفتن نباشید . 

۹ . اگر فکر می کنید موسیقی ملایم ملایم به آرام کردن شما کمک می کند از آن استفاده کنید .

۱۰ . به اندیشه های خوشایند فکر کنید ، اندیشه هایی که به خوابیدن خوب  منجر می شوند . تجارتی را که از آن لذت برده اید ، در خواب دوباره زنده کنید . اگر دانسته اندیشه های مزاحم را در فکر خود داشته باشید ، نمی توانید انتظار داشته باشید راحت بخوابید .

ادامه دارد. . .

بخش خواب طبیعی

.

مطالب مرتبط

دیدگاه های این نوشته

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

موقتا امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد

تبلیغات

inapply team | All Rights Reserved - © 2012

باز نشر مطالب هیپنوتیسم دات آی آر تنها با ذکر نام و آدرس سايت مجاز مي باشد .